18 Haziran 2015 Perşembe

NYC Smooth Skin Bronzing Face Powder | NYC Sunny Bronzer


Yeniden Merhaba! 

Çok sevdiğim bir üründen bahsetmek istedim size,ürünümüzü hemen tanıyalım;


Yabancı Vlogger/Bloggerlarda çok sık gördüğüm bir üründü.Önceden ülkemizde yoktu ama geçenlerde Watsons'ta dolaşırken bu bronzera rastladım,çok şaşırdım ve hemen aldım.


Ambalajı bu şekilde.Şık gözüküyor bence.Ben beğendim.Boyutu da oldukça iyi 9.4 gram.






Kapağı açtığınızda ayna ve bronzerın bağlandığı yer sanki kopucakmış hissiyatı veriyor.Bu hissi sevmedim.Dikkatlı kullanılmazsa kopabilir.


Tamamen mat bir bronzer.Yaz içinde çok uygun olduğunu düşünüyorum.İçerisinde turunculuk barındırdığı için kontür uygulamasına uygun değil ama yüzümü ısıtmada çok başarılı olduğunu söyleyebilirim.Bunu sürdüğümde allık sürmüyorum bazen,tek başına yeterli oluyor.İnsanların bu bronzerı bu kadar sevmesinin nedenini de anladım aslında,aşırı pigmentli olmadığı için hata yapma ve bronzerı fazla kaçırma problemi yok.Çamur gibi bir görüntü bırakmaz.

*Benefit Hoola ve Nars Laguna'ya dupe (muadil) olarak gösterilmiş ama iki üründen de bende olmadığı için bununla ilgili bir şey diyemeyeceğim.




Çok belli olmamış rengi,elime sürdüğümde belli olmasa da yüze çok hoş bir sıcaklık veriyor.Çok uygun fiyatlı bir ürün.Fiyatına bakıldığında performansı çok iyi.Fiyatı 8.90 TL.Bir bakmanızı tavsiye ederim :)

Siz hangi bronzerları kullanıyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyorum :)
*Okuduğunuz için teşekkürler,bir sonrakı yazımda görüşmek üzere :)

2 yorum:

  1. Denk geldim fiyatini da cok merak ediyordum yazın güzel olmuş :)) bloguma beklerim Nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Denk geldim fiyatini da cok merak ediyordum yazın güzel olmuş :)) bloguma beklerim Nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil