17 Haziran 2015 Çarşamba

Clean&Clear Siyah Nokta Temizleyici Günlük Peeling İçin Krem Jel


Yaklaşık 2 aydır cilt bakım rutinimde olan bu ürünü iyice kullandıktan sonra düşüncelerimi sizinle paylaşıyım dedim.

Ürünü incelemeye geçelim;


                            

150 ml'lik oldukça büyük bir ürün.Çok bereketli,az bir mıktarı da tüm yüzüm için yeterli oluyor.




Gördüğünüz gibi içerisinde tanecikler var.Bu tanecikler çok sert değil bu nedenle yüzü tahriş etmiyor.Benim yüzümde herhangi bir soruna neden olmadı.Kokusunu çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim.Ama koku hassasiyetiniz yoksa çok problem olmaz.Cildi temizliyor mu derseniz; evet temizliyor.Cildimi germedi,kurutmadı.Siyah noktalar üzerindeki etkisi gözle görülür bir şekilde iyi.Burun üstümde bir dönem oldukça fazla siyah nokta vardı ve bu peelingi kullandım 1. kullanışımda azaldı ve 2.kullanışımda tamamen siyah noktalarım gitmişti.Yağsız olması da bir başka güzel özelliği.Günlük kullanıma uygun olması çok iyi bir şey bana kalırsa.Günlük kullanıma uygun olduğu için tanecikler çok büyük ve sert değil.Gece cilt rutinimde 2 aydır falan kullandığım bir ürün.Migros indiriminde almıştım 8 TL gibi bir fiyata,güncel fiyatını bilmiyorum.Bitmek üzere ve bir daha alır mıyım? Denemek istediğim bir kaç peeling var.O nedenle almayacağım sanırım ama çok memnun kaldığım bir ürün.

Siz bu peelingi kullandınız mı? Hangi peelingi kullanıyorsunuz? Yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim :)
*Okuduğunuz için teşekkür ederim,bir sonraki yazımda görüşmek üzere :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder