30 Mayıs 2015 Cumartesi

Flormar CC Krem

Bu sefer size hiç sevmediğim bir üründen bahsetmek istiyorum.Bu ürüne verdiğim paraya acıyorum gerçekten.Başlıktan da anlayacağınız üzere Flormar CC krem.

İlk aldığımda sevmiştim.Kokusunu hiç sevmemiştim ama cildimdeki hafif renk eşitsizliklerini düzeltiyordu.Sonradan yüzümde çeşitli reaksiyonlara neden oldu.Minik minik kabarcıklar,sivilceler,hatta göz çevrem egzama oldu...

Flormar'daki çalışan bayan sizin cildinize lila olanı uyar dedi.O nedenle bu rengi aldım.


*Ürünü hiç kullanmadığım için kenarda köşede atılı kaldı ve ambalajı bayağı kirlenmiş.Ambalajın görüntüsü için kusura bakmayın :)


*Kapağını her açtığınızda bu görüntüyle karşılaşıyorsunuz.Açar açmaz içinden ürün akmaya başlıyor ve bu da ürünün boşa gitmesine ve her yere bulaşmasına sebep oluyor.


*Rengi her ne kadar lila olsa da yapısından dolayı cilde sürüldüğünde lilalığından eser kalmıyor,cildin rengiyle bütünleşiyor.

-Anlayacağınız gibi bu ürünü hiç ama hiç sevmedim.İçinde parfüm var ve aşırı rahatsız edici bir kokusu var.Koku hassasiyeti olanlara tavsiye etmiyorum.Aslında ben bu ürünü kimseye tavsiye etmiyorum.27.90 TL'ye almıştım.Diğer BB/CC kremlere göre fiyatının fazla olduğunu düşünüyorum,performansını göz ününde bulundurursak..


-Flormar'ın son dönemde kendisini çok geliştirmesine rağmen bu CC kremi gerçekten çok başarısız.Aranızda kullanıp çok sevenler,cildinde hiçbir probleme sebep olmayanlar vardır elbette ama bizim yıldızımız barışmadı malesef.


*Okuduğunuz için teşekkürler! :)
Yorumlarınızı bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder