26 Haziran 2015 Cuma

Flormar 07 Nude Dudes Far Paleti

Yeniden Merhaba!

Siz de fark ettiniz mi bilmiyorum ama Flormar kendisini eskiye oranla oldukça iyi geliştirdi.Eskiden sadece oje aldığım bir markayken şimdi her türlü makyaj malzemesine yöneliyorum.Uygun fiyatlı-yüksek performanslı kategorisine girebilecek çok sayıda ürünü var.

Bugünde çok sevilen bir far paletinden bahsedeceğim sizlere;


*Ambalaj olarak gayet şık,kaliteli.


Göz makyajında toprak tonlarını seviyorsanız bu palete bayılacaksınız zaten.Toprak tonları günlük kullanıma en uygun far renkleri bana kalırsa.Herkesin elinde bulunması gereken renkler.
*Paletin içerisindeki renklerin hepsi mat.Bu da bir artı bence.Ben mat farları çok seviyorum ve ışıltılı/sedefli/simli farlara nazaran bulunması daha zor.Pigmentasyonları da çok iyi,birazdan swatchlarını görüceksiniz zaten.


İçinden çıkan çift taraflı aplikatörü gerçekten çok gereksiz,sırf boş kalmasın diye konulmuş gibi.

İlk 3 rengimiz bu şekilde.İlk renk çok tatlı bir krem rengi ve paletteki en pigmentli far.Ben bu rengi tüm göz kapağıma uygulamayı çok seviyorum.Hem üstüne uygulayacağım farların daha kolay birbirine karışmasını sağlıyor hemde göz kapağımı çok güzel nötrlüyor,damarlı görünümü bana göre yeterli bir şekilde kapatıyor.İkincisi daha soğuk bir renk.Üçüncü renk çok güzel bir sütlü kahverengi.


Son iki rengimiz de bu şekilde.4.renk paletteki en sıcak tonlu kahverengi.Göze çok tatlı bir sıcaklık veriyor.Son renk de paletteki en koyu ve soğuk tonlu kahverengi.The Balm-Bahama Mama'yı almadan önce kontür pudrası olarak bu rengi kullanıyodum.Oldukça başarılı bu konuda.Ayrıca kaşlarımı da bu renkle dolduruyorum.Çok amaçlı bir renk bana göre.Sizde buğday tenli-esmerseniz benim gibi bu farı 3 farklı şekilde kullanabilirsiniz.Fiyatı 22 TL'ydi yanlış hatırlamıyorsam.Bu fiyata 5 far-kaş farı-kontür pudrası.Benim için çok karlı bir palet.Kesinlikle tavsiye ederim.

Sırasıyla tek dokunuşta verdikleri renkler de işte böyle;



*Okuduğunuz için teşekkür ederim,bir sonraki yazımda görüşmek üzere.
Yorumlarınızı bekliyorum :)



2 yorum:

  1. Paylaşım için teşekkürler.Bu arada blogumda çekiliş düzenliyorum, beklerim. Çekiliş ürünlerinden biri bu far paleti :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blogunuzu ziyarete geldim, beklerim.

    YanıtlaSil