17 Mayıs 2015 Pazar

Pastel Spring Blush On Allık- 15

Yeniden Merhaba!

Bugün uzun süredir yazısını yazmayı planladığım bir üründen bahsedicem sizlere.Yavaş yavaş yaz mevsimine girdğimiz şu günlerde şöyle yaza yakışıcak,cıvıl cıvıl bu allıkla ilgili düşüncelerimi yazıyım sizlere dedim.Umarım keyifle okursunuz :)


Ambalajı gördüğünüz gibi çok sevimli.Beni kendisine ilk önce ambalajıyla çekti diyebilirim.
Mini minnacık bir allık,ambalaj olarak gönlümü fethetti diyebilirim. :)


Ambalajın üzerindeki çiçek deseni allığın üzerine de baskılanmış. 5 gr'lık bir ürün olduğu için çantada taşıması inanılmaz kolay.Kapağı da öyle kolay kolay açılacak cinsten değil,gönül rahatlığıyla çantanıza atıp dışarı çıkabilirsiniz.


İçerisinde çok minik ışıltılar var.Mat bir allık değil.Ama öyle simli simli bir allık da değil.O ışıltılar cildin daha sağlıklı gözükmesini sağlıyor.Ambalajda görüldüğü gibi simli durmuyor yüzde.Çok daha canlı,sağlıklı gözüküyor.



Parmağımın ucuyla çok az dokunup allığa elime sürdüğümde bu sonucu aldım.Gördüğünüz gibi pigmentasyonu oldukça yüksek.Allık fırçasıyla yüzüme sürünce yüzümde şerit gibi durdu.Daha seyrek tüylü olan Stippling fırçayla çok daha güzel bir sonuç aldım.İlk başta Fırçanın ucuyla dokundurup kullanmanızı tavsiye ederim aksi takdirde yüze boca edilmiş allık görünümünü elde edersiniz.Dikkatli kullanmak da fayda var. Kalıcılığını da beğendim.Çok uzun süreli kullanmadım ama 6 saat boyunca yüzümde olduğunu gördüm.8 veya 12 saat sonucunda ne kadar kalıcı olur bilemiyorum. :)



İçindeki ışıltıları biraz da olsa size göstermeye çalıştım.Umarım anlaşılıyodur. :)

Okuduğunuz için teşekkür ederim,bir sonraki yazımda görüşmek üzere. :)
*Yorumlarınızı bekliyorum! :)

2 yorum: