19 Mayıs 2015 Salı

Flormar Deluxe Cashmere Lipstick No : DC28 -Absolute Nude

Yeniden Merhaba! :)

Uzun süredir bir ruj yazısı yazmıyordum.Bunu fark ettim,hemen yazayım dedim. :)

Flormar,son zamanlarda gayet güzel bir çıkış yakaladı bence.Kendisini çok geliştirdiğini düşünüyorum ve genel olarak ürünlerini beğendiğim bir marka haline geldi.Uygun fiyatlı olması da cabası.





Deluxe Cashmere serisinde çok güzel renkler var;mürdüm,turuncu,nude tonları vs.Benim aldığım ruj da nude tonlarında.Nude tonlarını çok seviyorum.Her türlü makyaja yakışıyor,çok yönlü oluşu tam benlik. :) Bu ruju daha yeni almama rağmen elimden düşmedi diyebilirim.
Fotoğrafta olduğundan 1 ton daha koyu çıkmış ve pembe gibi gözükmüş.İçerisinde çok hafif pembelik olsa da ağırlıklı olarak kahve tonunda.
Ambalaj olarak da göze hitap ediyor.Oldukça da dayanıklı.Kapak yerine ''tık'' sesiyle oturuyor ki bence bu ses güven vermesi açısından çok önemli.


Burada içerisindeki kahvelik daha çok belli olmuş.Bu rujun neredeyse aynı renginde diyebileceğimiz,ikisini birlikte kullandığım bir dudak kalemi buldum.Essence'in In The Nude isimli dudak kalemiyle çok uyumlu oldular.Aşağıdaki resimden benzerliği sizde görebilirsiniz.


Üstteki-Essence In The Nude dudak kalemi
Alttaki-Flormar Deluxe Cashmere DC28 Absolute Nude Ruj

Kameram çok iyi olmadığ için dudağımdaki renk pek belli olmamış ama az da olsa bir fikrinizin oluşması için dudaktaki swatchu da size gösteriyim :)


Zaten açık renk bir ruj ama burada ışıktan dolayı daha da açık durmuş,siz elimdeki swatchuna bakın en iyisi :)


*Umarım keyifle okumuşsunuzdur,bir sonraki yazımda görüşmek üzere :)
Aranızda bu seriden bir ruj kullanan var mı? Bu seriden önermek istediğiniz bir renk var mı? *Yorumlarınızı bekliyorum! :)

7 yorum:

  1. Keşke dudağında swatchlasaydın :) Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerin için sağol canım,dikkate alıcam.Dudağımda swatchlayıp ekliycem yazıma.Teşekkür ederiim :)

      Sil
  2. Keşke dudağında swatchlasaydın :) Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Mrhb, bende bu serinin DC31 ni kullanıyorum ve çok memnunum, flormarın rujlarını seviyorum:)
    Banada beklerim canım ;)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba canim,o da cok tatli bir pembe tonuymus,bakicam ona da bir ara :) Sanada ugrayacagim en yakin zamanda,yorumun icin tesekkur ederiim:)

    YanıtlaSil
  5. Dudakta kesinlikle olu gibi duruyor bu ruj :O cok nude olmus. Hatta olmamis yapamamislar veyahut benim ten rengimle uyusmadi ki ben acik tenliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rujların renginin duruşunda dudak rengi de çok önemli canım,belki o yüzdendir

      Sil