5 Şubat 2015 Perşembe

Golden Rose Velvet Matte Serisi 23 Numara

Arkadaşlar bugün bordo ruj sevenler için bi' inceleme yapıyım dedim.Golden Rose'un Velvet Matte serisinden 23 numaralı harika renkli ruj.Bu rujun rengine tek kelimeyle ba-yıl-dım! Ruj kadifemsi,yumuşak bir yapıda.Her ne kadar mat bir ruj olsa da sürmesi kolay,dudağınızı güzel nemlendirdiğiniz sürece kuru bir his vermiyor.Hee tabii bu arada dudaklarınıza düzenli olarak peeling yapmanız da çok çok önemli.Amman diyim unutmayın.Rujun ucu sivri olduğundan dolayı dudak kalemi kullanmak istemeyenler için de büyük bir kolaylık sağlanmış olmuş.Aa bu arada ben Golden Rose'un 202 numaralı dudak kalemini kullandım bu rujla beraber.Aşağıya swatch atacağım zaten.

Rujumuzun kalıcılığı da gayet normal.Çok çok iyi kalıcı diyemeyiz ama arada bir tazelendiği sürece ruj gayet kullanışlı ve hoş bir renge sahip.Fiyat olarak da çok uygun.Yanlış hatırlamıyorsam 13,50 TL.Fiyatına göre oldukça güzel.
Velvet Matte serisinde 27 renk seçeneği var.Diğer renklerini de alıp denemeyi düşünüyorum.O zamanda bir inceleme yazısı yazıp sizinle paylaşmayı unutmayacağım.Son olarak eğer çok para harcamak istemiyorum ama kaliteli,hoş bir mat ruj istiyorum diyorsanız 23 numarayı size tavsiye ederim.

  

Biraz kullandığım için ucu eskisi kadar sivri değil maalesef




Swatcha bakalım.Alta sürdüğüm 23 numaralı rujumuz üste sürdüğüm 202 numaralı Golden Rose dudak kalemi.   -biraz sürememişim kusura bakmayın-

*Biraz uzun bir yazı oldu farkındayım,okuduğunuz için çok çok teşekkür ederim.  


3 yorum:

  1. Merhaba, bu ruju ben de gördüm ve cok beğendim. Bu ruju kullanırken nasıl bir yüz makyajı yapıyorsunuz allık rengi vs konusunda fikir verebilirseniz cok makbule gecer. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa!
      Bu ruju kullanırken ten makyajınızın ve göz makyajınızın çok hafif olmasına dikkat etmelisiniz.Çünkü bordo ruj yeterince iddialıdır,diğer kullandıklarınız sade olmalı ki karmaşık bir görüntü oluşmasın.
      Ben bu ruju kullanırken ilk başta dediğim gibi sade bir ten ve göz makyajını tercih ediyorum.Ten makyajımda çok ince yapılı pudra ve kapatıcıları kullanıyorum.Ağır kapatıcılar ve pudralar kötü bir görüntü sağlar.Allık olarak daha bronz tonları,kahverengi tonları kullanıyorum.Onları da abartı bir şekilde değil doğal bir görüntü sağlayacak kadar uyguluyorum.Bordo ruj kullandığınızda kesinlikle pembe allıktan kaçınmalısınız bana göre.
      Göz makyajıma gelirsek o da çok sade.Göz kapaklarıma baz uyguluyorum.Genelde far kullanmam bu ruj ile kullandığımda da çok hafif ten renginde farlardan kullanırım.Göz alt içlerime krem rengi göz kalemi.İnce bir eyeliner.Vee tabiki maskara.Göz altlarıma da hafif bir aydınlatıcı.
      Sonuç olarak bordo ruj kullandığınızda sadece bordo rujunuz ön planda olmalı başka iddialı ürünler kullanmamalısınız ki karmaşa olmasın,gözler sadece bordo rujunuzda olsun.
      Umarım yardımcı olabilmişimdir :)

      Sil
  2. Hotels near Bally's, Joliet - MapyRO
    Hotels 1 - 12 of 40 — Find hotels 사천 출장안마 near Bally's, Joliet with Mapyro, complete with photos, reviews and 경상남도 출장안마 information 과천 출장안마 for 구미 출장샵 the area. 제주 출장샵

    YanıtlaSil